نصب لامپ ادیسونی | آشنایی با روش نصب لامپ ادیسونی

نصب لامپ ادیسونی

آموزش و راهنمایی‌نصب لامپ ادیسونی

نصب لامپ ادیسونی : لامپ ها همانطور که میتوانید حدس بزنید انواع مختلفی دارند و با پیشرفت تکنولوژی و فناوری لامپ های قدیمی از بازار خارج میشوند و لامپ های جدید با کاربرد و ویژگی ها بیشتر جای آن ها را می گیرند.

در زمان های گذشته از لامپ های تنگستنی بسیار استفاده میشود اما به مرور و با پیشرفت تکنولوژی و تولید لامپ های جدید تر مثل لامپ سوزنی دیگر در طرفداران خود را نداشتند.

میتوان گفت که لامپ های ادیسونی ترکیبی از لامپ های گذشته تنگستنی و لامپ های ال ای دی جدید و مدرن هستند که قابلیت های بیشتری پیدا کرده اند. البته از لامپ های ادیسونی بیشتر برای دکوراسیون و طراحی خانه استفاده میشود و بیشتر کاربرد تزئینی دارند.

لامپ های ادیسونی نام دیگری به عنوان لامپ فیلامنتی آنتیک هم دارند که در واقع نوعی از لامپ های فیلامنتی کربنی یا تنگستنی هستند. لامپ های ادیسونی با ابعاد بزرگ و داشتن رشته های نور پیچ خورده که نور گرم و زرد را تولید می کنند برای تزئین دکوراسیون بسیار جذاب هستند.

ازز لامپ های ادیسونی بیشتر در مراکز خرید و یا آتلیه ها استفاده میشود تا نظر مشتری را جلب کرده و زیبایی خوبی را به محیط هدیه دهد.

مراحل نصب لامپ‌ادیسونی

اگر میخواهید محیط خانه و یا کارتان را زیبا کنید و در عین حال از نور گرم و زرد هم برخوردار باشید میتوانید از لامپ های ادیسونی استفاده کنید. لامپ های ادیسونی حتی برای رشد گیاهان هم استفاده میشوند و بسیار محیط را زیبا کرده. احتمالا لامپ ها ادیسونی را در کافه ها مشاهده کرده باشید.

لامپ های ادیسونی از رشته هایی با دمای رنگ بالا که 2200 کلوین است ساخته شده اند و محیط بسیار زیبایی را برای خانه فراهم میکنند. این لامپ های ادیسونی که یادآور لامپ ها تنگستنی گذشته هستند حالتی نوستالژی برای فرد را تداعی م یکنند.

متاسفانه لامپ ها ادیسونی طول عمر مناسب و خوبی ندارند

اگر تصمیمتان قطعی است و میخواهید لامپ ها ادیسونی را خریداری کنید باید نحوه نصب آن ها را هم بدانید.

نصب لامپ ادیسونی به شرح زیر است:

لامپ ادیسونی

برای نصب لامپ های ادیسون حساسیت زیادی به خرج ندهید و مانند نصب لامپ های دیگر عمل کنید. درست است که فقط جنبه تزئینی دارد اما با رعایت نکات فوق میتوانید خیلی راحت چراغ و لامپ ادیسونی (Edison lamp) را نصب کنید.

امید وارم که مطالب نصب لامپ ادیسونی برای شما مفید بوده باشد . برای هرگونه سوال برای ما کامنت بگذارید تا کارشناسان تاج نیوسان در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند .

 

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*