کابل کیسه ای

کابل کیسه ای

کابل کیسه‌ ای یکی از انواع پر کاربرد کابل است. یکی از کابل‌های مورد استفاده در صنعت برق، کابل کیسه‌ ای است که همه ما دست کم یک بار از این کابل در سیم کشی خانه یا هر محیط دیگری از آن استفاده کرده‌ایم. این کابل پر کاربرد معمولاً از دو یا سه رشته سیم با هادی از جنس مس تشکیل می‌شود. عایق هادی موجود در این کابل از pvc هست. غلاف کابل نیز از جنس pvc بوده و به رنگ سفید در بازار موجود است. یک نکته‌ای که نباید فراموش کنید این است که اگر محیط شما دارای دمای زیاد است؛ شما نمی‌توانید از این کابل استفاده کنید، زیرا هرلحظه امکان آتش سوزی وجود دارد.

انواع کابل در ابعاد با ویژگی‌ها و کیفیت‌های متنوع در طیف گسترده‌ای در بازار موجود است. شما باید متناسب با نیاز خود یکی از این کابل‌ها را انتخاب کنید. در انتخاب کابل کیسه‌ ای باید به مشخصات محصول دقت داشته باشید. سیم و کابل کسری یکی از تولیدی‌های مهم در زمینه تولید این کابل با کیفیت است.

کابل کیسه‌ ای یکی از کابل‌های پرکیفیت و در دسترس هست. با گذشت زمان این کابل به سرعت درمیان کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرد و افراد بیشتر برای رفع نیازهای خود از این کابل استفاده می‌کنند. این کابل خرید و فروش فوق العاده‌ای دارد؛ به همین علت تولیدی‌های زیادی برای تولید کابل و سیم سرمایه‌ گذاری کردند. سیم و کابل پرتو با رعایت استاندارد‌های اعلام شده از سوی صنعت برق بهترین سیم و کابل‌ها را با کیفیتی بی‌نظیر و قیمتی ارزان روانه بازار می‌کند.

سیم و کابل زاگرس با استفاده از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد موجود، اقدام به تولید سیم و کابل‌های درجه یک کرده است؛ همواره یکی از مزیت‌های فوق العاده هر محصولی جنس و کیفیت آن محصول است. کابل کیسه‌ ای در میان دیگر کابل‌های موجود در بازار بسیار کاربر پسند و ارزان قیمت است.

انواع کابل کیسه ای

🔶 🔶 🔶 🔶 🔶

مشاهده لیست قیمت سیم و کابل کسری

🔶 🔶 🔶 🔶 🔶

کاربرد کابل کیسه ای

به طور معمول دو تا کاربرد برجسته کابل کیسه‌ ای برجسته است:

🔶 کاربرد اول در لوازم الکتریکی مانند: دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلویزیون، یخچال، میوه فشار، چرخ گوشت، هم زن برقی و سایر لوازم برقی. از موارد استفاده این کابل می‌توان علاوه بر موارد ذکر شده به چراغ‌های مطالعه، دستگاه اسکنر، چاپگر نیز اشاره کرد.

🔶 کاربرد دوم در کارهای گچ کاری که نیاز است؛ این کابل به صورت تو کار در زیر گچ استفاده شود. معمولاً در گچ کاری محیط‌های تجاری، اداری، مسکونی در نور مخفی‌ها بیشتر کاربرد دارد. در روشنایی‌های آویزی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بروز‌ترین لیست قیمت سیم و کابل خراسان

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ویژگی‌های کابل کیسه‌ ای

کابل کیسه‌ ای که همه ما با آن آشنا هستیم و حداقل یکبار آن را دیده‌ایم، ویژگی‌های خاص بسیاری دارد که از آن جمله می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

💠 کیفیت بالا

💠 عملکرد بهتر

💠 طول عمر زیاد

💠 مقرون به صرفه

💠 کاربری آسان

💠 دسترسی راحت

💠 عایق مورد استفاده در آن ضد خوردگی و سایش است

💠 پر کاربرد

💠 مطابق با استاندارد‌ها

💠 وزن سبک

💠 انعطاف‌پذیری

کابل کیسه‌ ای در مقایسه با سایر کابل‌ها از تفاوت شایان ذکری برخوردار است. این تفاوت مربوط به تخصصی بودن محصول است. حتماً باید قبل از خرید این کابل تحقیق کرده و اطلاعاتی را از کارشناسان و مهندسان حرفه‌ای در زمینه صنعت برق دریافت کنید.

کابل کیسه ای

سایز بندی کابل کیسه‌ ای

باتوجه به موضوع کاربرد و ویژگی‌های خاص هر نوع از کابل‌های کیسه‌ ای برای این کابل سایز بندی‌هایی وجود دارد.
از سایز بندی‌های این کابل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

◀️  ۲*۰.۵۰

◀️  ۲*۰.۷۵

◀️  ۲*۱۴

◀️  ۲*۱۰

◀️  ۲*۱.۵

◀️  ۳*۱۲

سیم و کابل خراسان در راستای رفع نیاز کاربران، اقدام به تولید انواع متنوع با در نظر گرفتن سایزهای مورد نیاز کرده است. مشتریان می‌توانند با مراجعه به لینک فروشگاه اینترنتی این تولیدی سیم و کابل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

❌ ❌ ❌ ❌ ❌

جدید‌ترین لیست قیمت سیم و کابل پرتو

❌ ❌ ❌ ❌ ❌

قیمت و خرید کابل کیسه‌ ای

باتوجه به وضعیت بازار و اوضاع اقتصادی، روز به روز قیمت محصولات در بازار تغییر می‌کند و بازار شاهد نوسان زیادی است؛ اما باید به این نکته توجه کنید که علت محبوبیت کابل کیسه‌ ای کیفیت عالی و قیمت ارزان آن است. هر محصولی که محبوبیت پیدا می‌کند، به علت مزیت‌های فوق العاده‌ای است که شرکت تولیدی در تولید محصول آن‌ها را رعایت می‌کند. در زمینه تولید سیم و کابل شرکت‌های تولیدی زیادی اقدام به تولید سیم و کابل کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به سیم و کابل کسری، سیم و کابل خراسان، سیم و کابل پرتو و سیم و کابل زاگرس اشاره کرد.

کابل کیسه ای افشان
✍️ سخن نهایی

مشتریان عزیز می‌توانند برای تهیه سیم و کابل مورد نیاز خود به صورت حضوری به نمایندگی هر از این شرکت‌ها مراجعه کنند یا این که از طریق اینترنتی، با مراجعه به وبسایت آقای برق اقدام به خرید کنند.

روش خرید اینترنتی یک روش قایل اعتماد و مقرون به صرفه است که کاربران می‌توانند با مراجعه به لینک فروشگاه‌های اینترنتی با مشاهده محصولات مورد نیاز خود همراه با مشخصات و قیمت از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه نیز برخوردار شوند. مشاوران اطلاعات بی‌نظیر و مفیدی در مورد کابل کیسه‌ ای، کاربرد، مزیت و انواع آن را در اختیار شما قرار خواهند داد؛ همچنین نحوه نگهداری و نکاتی در مورد افزایش طول عمر مفید محصول به شما ارائه خواهند کرد. ممنون که ما را تا پایان این مقاله همراهی نمودید؛ نظرات و سؤالات خود را در رابطه با مقاله «کابل کیسه ای» برای ما کامنت کنید.

نوشته شده در تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۰

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*